Khamis, Disember 24, 2009

Selamat Datang ke Cerdik Catur Enterprise


What a successful year for StoneMaster bagi tahun 2009. Boleh dikatakan tiap-tiap hari sejak Oktober 2008 hingga sekarang asyik dengan aktiviti catur. 99% banyak kepada pembangunan catur iaitu mengajar catur cara individu, kumpulan, sekolah rendah, sekolah menengah dan universiti. Tapi tahun nii juga tak banyak SM menganjur kejohanan catur. Rasa boleh dikira dengan jari. Dijangkakan 3 bulan pertama tahun 2010, SM akan menganjurkan beberapa kejohanan catur seperti mana SM menganjurkan banyak aktiviti tersebut pada tahun 2007 dan pada tahun 2008.

7 hari lagi dah nak masuk tahun 2010, SM dah prepare untuk banyak aktiviti catur untuk tahun 2010. Syarikat catur iaitu Cerdik Catur Enterprise dan blognya sudah pun SM bina iaitu www.cerdikcatur.blogspot.com. Name Card SM yang ada gambar SM yang hansem tuu pun SM dah siap. Jengok2lah blog tuu sentiasa kerana blog tersebut itu akan sentiasa dikemas kinikan seperti blog lain yang SM bina iaitu www.5hobiku.blogspot.com dan juga www.smvssm.blogspot.com.





Kad Nama baru Coach Fadli bagi tahun 2010. Jangan lupa semua jengok-jengok blog baru yang baru SM bina lagi iaitu www.cerdikcatur.blogspot.com


Tiada ulasan: