Ahad, Oktober 25, 2009

GoMobile VS UPSI Open

Sebenarnya kedua-dua acara tu takde kena mengena pun antara satu sama lain..cuma kebetulan kedua-dua acara hebat tersebut diadakan pada hujung minggu ni. Ekspo GoMobile 2009 bermula pada hari Jumaat manakala Kejohanan Catur Terbuka UPSI bermula hari Sabtu. Hajat di hati memang nak main chess kat UPSI tapi memandangkan SM ada urusan yang tak dapat dielakkan pada tengahari Sabtu, SM terpaksa batalkan jee hasrat untuk ke UPSI dan hanya pergi ke pameran GoMobile di KLCC pada hari Ahad.


Ini adalah kali ke-2 ekspo GoMobile diadakan. Tahun lepas ekspo ni dibuat di PWTC. Kalau nak compare ngan tahun lepas, rasanya pameran tahun ni kureenngg sikit hehe. Rasanya booth pameran untuk tahun ni dah tak banyak mcm tahun lepas. Tapi yang pastinya memang macam2 tawaran dan pakej hebat dari Digi, Maxis, Celcom, Streamyx dan lain2.



SM bergambar di salah satu booth pameran GoMobile. Dapat gak tangkap maskot blueberry dan main game bola ala pinball.


Ini antara goodies dan hadiah yang SM dapat masa di pameran tu. Ada majalah, notepad, pen, mouse pad, poster, cd games, pencuci muka, patung mainan, pouch dan lain2. Semuanya free..hehe

1 ulasan:

prebetsabu berkata...

oit oit.. bleberry ke blackberry

huhuh..

tapi dah celcom yg punye, blueberry pun ok lah!