Isnin, September 28, 2009

KEJADIAN KHEMAH RUNTUH PADA 8 SYAWAL DI RUMAH TERBUKA AHLI PARLIMEN AMPANG

Ini adalah kali pertama kejadian khemah rumah terbuka tumbang ditiup angin taufan di rumah terbuka ahli parlimen Ampang. Sehari sebelum kejadian ini, SM singgah di rumah Taman Keramat dan ada orang letak iklan rumah terbuka tersebut di cermin depan kereta SM. Iklan tuu tulis rumah terbuka tersebut akan diadakan pada hari Ahad, 27 September 2009 bertempat di padang bola, Taman Kosas Ampang. Masa antara jam 10 pagi hingga 1 petang.
Hari Ahad tuu, SM sampai di tempat tersebut jam 12.30 tengahari. Sempat SM makan roti canai, mee sup, roti jala, laksa,satay, kueh muih, lontong dan minuman. Tiba-tiba masuk jee jam 1 petang, awan jadi gelap dan hujan lebat pun turun.

Angin kencang tiba-tiba melanda sehingga atap khemah di pentas depan tumbang disebabkan angin kencang tersebut. Walaubagaimanapun, SM sempat merasai semua jenis makanan yang dihidangkan di sana. hehehe






SM dengan adik SM tengah sental makanan yang dihidangkan di rumah terbuka tersebut.











Kelihatan YB Zuraida Kamaruddin (baju kuning) iaitu Ahli Parlimen Ampang sedang sibuk melayan tetamu yang hadir. Cuba perhatikan awan yang mendung tuu.









Keadaan menjadi sedikit kelam kabut apabila hujan ribut melanda tiba-tiba. Ramai juga yang terperangkap dan berteduh di khemah utama. SM pun turut panik dan berselindung di salah satu khemah tersebut. Kalau tak hujan lebat, tentu lebih banyak makanan habis kena sental. hehehe




Tiada ulasan: