Sabtu, Ogos 01, 2009

IIUM MUSTANGS 2009 APPRECIATION NIGHT@24 JULY 2009

Pada 24 Julai 2009, SM telah dijemput oleh IIUM Sports and Recreational Centre sebagai tetamu undangan di acara gemilang tersebut. Ia diadakan sebagai menghargai kejayaan yang telah dicapai oleh IIUM di Karnival Sukan MASUM Majlis Sukan Universiti Malaysia 2009. SM sempat mengambil beberapa gambar menarik pada malam tersebut.

Meja no. 4 ialah meja yang SM kena duduk nanti. hehe
Makanan dah ever ready untuk SM sental sahaja di meja no. 4. hehe. Kelihatan juga papan tanda yang diletakkan artikel pencapaian para peserta IIUM di MASUM. Kelihatan juga meja pendaftaran di gambar di atas.
Kelihatan 2 tapai di hadapan SM yang telah dihidangkan. Selamat juga akhirnya SM sental tapai tersebut. Kelihatan juga para tetamu sudah duduk di meja masing-masing sebelum acara jamuan ini bermula. Kelihatan juga Fadzil Nayan dan rakan pasukan catur IIUM sudah duduk di meja masing-masing. Tapi meja mereka ajak jauh dengan meja SM. Mereka kena duduk di meja no.13



Gambar pelajar IIUM yang hadir pada malam jamuan tersebut.





AJK upacara tersebut. Ada yang jaga pc, ada yang jaga hadiah-hadiah. Ada yang jadi MC.

Beberapa gambar pasukan catur IIUM di upacara tersebut. Kelihatan juga Fadzil Nayan mewakili pasukan catur IIUM naik ke pentas menerima sumbangan insentif kerana berjaya membawa pulang pingat Perak di MASUM.




Ucapan daripada beberapa VIP di acara tersebut.



Tiada ulasan: