Rabu, Ogos 19, 2009

PDA Kesayangan SM

PDA kesayangan SM yang sentiasa online 24 jam internet.




Ini adalah PDA kesayangan SM. Kalau tengah bosan tuu, SM akan main games yang terdapat dalam PDA ni. Sebenarnya banyak games yang boleh dimasukkan di dalam PDA ni yang mempunyai OS Window Mobile 6.0. Selalu gak SM masuk dan kuarkan games di memory card PDA ni. PDA ni model lama iaitu O2 Xda Zinc tapi sedap pakai sebab processornya laju iaitu atas 500Mhz. Keyboard PDA ni leh kuar dan masuk. Dah xjual di pasaran. Pocket Fritz Chess pun SM leh letak dalam PDA nii. Memang kuat Pocket Fritz ni. Kekuatannya dianggap lebih kurang 2500++. Macam level GM lak. hehe. Sebab tuu SM kuat main blitz dan rapid 30 minit. Sebab tiap2 hari main catur kilat dengan Pocket Fritz nii. hehe

PDA ni juga SM sudah set untuk senang dapat emel terus dari internet. SM letakkan sim card celcom data line 24jam di PDA nii. Faedahnya ialah SM link semua 4 emel address di PDA ni. Kalau ada org hantar emel kat SM, terus emel tuu akan kuar di PDA nii. Memang cepat dan senang organize kerja harian SM yang sentiasa kena ke hulu hilir sebab meeting, mesyuarat, lawatan dan sebagainya.

Selain tuu, PDA ni ada 3G video call, voice call, bluetooth, ada memory card dan ada WIFI juga.

2 ulasan:

Unknown berkata...

brapa yek package sebulan untuk data line ni?

SM berkata...

pakej celcom yg murah ialah rm68 sebulan unlimited dan pakej satu lagi yg murah ialah RM20 seminggu. maklumat lanjut, gi tanya di mana2 celcom service centre.